lördag, oktober 27, 2007

kattarp nästa

great. en kombination av att den förbannade sega trådbussen och dess apatiska busschaufför i LANDSKRONA drog sitt icke-existerande samvete efter sig i kubik, och det faktum att SKÅNETRAFIKEN för en gångs skull faktiskt var i tid med sin tågtrafik (hur ofta händer det på en skala från 1 till noll?), gör att jag måste ändra mina reseplaner till BÅSTAD, där "VÄSENPUMPEN" idag visas på BIO SCALA. jag kommer helt enkelt senare fram och till en helt annan stad än vad som ursprungligen var tanken.

makalösa filmsällskapet FILM I BÅSTAD har anordnat hela TRE (3!) visningar av "VÄSENPUMPEN" (en av dessa är i samarbete med CINESKÅNE och FILM I SKÅNE. dit är jag alltså i sittande stund på väg, där jag sitter på tåget på väg till ÄNGELHOLM. det mobila bredbandet är BILDTS gåva till mänskligheten.

KATTARP nästa, alltså. åkrarna ser fina ut.

Etiketter: , , , , ,