måndag, november 03, 2008

first glance

ikväll hände det så, äntligen. jag har kommit till att börja redigeringen av "STRÅ". aftonen spenderades med att logga materialet och göra en snabb genomtittning. det är alltid lika pirrigt att ta sig en titt på materialet efter att ha varit ifrån det en tid sedan inspelningen. "är det verkligen så bra som jag minns det?" "kan det ha varit som så att inspelningsadrenalinet påverkade min verklighetsuppfattning?" "inbillade jag mig att där fanns djup?" "missade jag någonting grundläggande?" titten ikväll var alltför snabb och ytlig för att på allvar kunna besvara de, och många andra, frågor. men nog stärktes min tro att det här har en möjlighet att bli riktigt, riktigt bra...

under hela tisdagen kommer jag att sitta och försöka pussla ihop de tre nya scenerna, samt halva onsdag, torsdag och fredag. vi har förhoppningsvis en grovklippning klar på fredag kväll.

på söndag hålls det en liten feedback-visning för speciellt inbjudna personer.

Etiketter: , , ,