måndag, juni 26, 2006

hå 2 oh

jag som trodde att jag skulle bli klar med grovklippningen till testvisningen imorgon. eller, rättare sagt, testvisningen om några timmar. men icke. jag skummar igenom stora delar av det material som jag tidigare inte ägnat så mycket uppmärksamhet åt. det är dock väldigt lite av det som jag finner användbart. det känns som att kostymen är sydd nu. nu ska den bara justeras lite.

den film som JOHAN, MAGNUS och HENRIK kommer få se imorgon kommer vara grov. väldigt grov.

klockan är nu kvart i tre på måndagsmorgonen och jag ska sitta en timme till med klippningen. sen ska jag sätta filmfilen på rendering. få någon timmes sömn medan den tuggar på. sen DVD-bränning. ytterligare någon timmes sömn, måhända.

det började precis regna. regndropparna tävlar med fontänen om ljudbilden.