lördag, augusti 08, 2009

nystart

jag har inte skrivit så mycket om min senaste produktion på bloggen. anledningen är inte för att jag medvetet håller tillbaka något, utan snarare att jag fortfarande bearbetar mina upplevelser fråmn YSTAD. samtidigt händer det så mycket som har med framtiden att göra som jag inte kan diskutera så öppet som jag skulle vilja. jag finner mig själv stå på glänt till nästa fas i min personliga utveckling. det som värmer mig mest är att jag har den stora lyckan och förmånen att få vistas omkring väldigt inspirerande människor som lyfter mig och ger mig energi. samtidigt håller jag på att lära mig själv vikten av att unna mig själv skönhet i form av ledighet och lek. det kan vara nog så viktigt för den arbetsmässiga prestationen. en lycklig människa gör en lycklig regissör.

Etiketter: ,