fredag, juli 03, 2009

7 dagar kvar...

det har varit ett par väldigt ansträngande dagar. själv har jag åkt fram och tillbaka mellan MALMÖ och YSTAD i full skytteltrafik genom SKÅNETRAFIKENS omsorg; möten och samtal i YSTAD, rep och annat i MALMÖ. onsdag och torsdag var väldigt tuffa dagar - det fanns stunder då jag helt enkelt ville ge upp. men bit för bit... sak för sak... lösning för lösning... så har jag SOFIE PALAGE, min producent och jag, naglat fast post-it lapp efter post-it lapp på den stora väggkalendern; namn efter namn har strykits från våra listor och vi har kunnat skala av alla "det går inte"-tankar.

och nu sitter jag här, redo för sängen, men inte särskilt sugen på att somna. jag vill göra så mycket, men kan inte riktigt se tydligt kring vad det är som måste åstadkommas. nu... sömn.

Etiketter: ,