måndag, juni 29, 2009

idag och imorgon

klockan börjar närma sig nio på kvällen här på GOOD WORLD. jag och JOHAN är de enda som är kvar. försöker reda ordning i alla de tusen och åter tusen frågetecken som finns kring min produktion. imorgon är det tisdag, och dagen efter det är det onsdag. och så kommer det att fortsätta i en rasande fart hela vägen fram till fredag i nästa vecka då vi går i inspelning. jag och SOFIE kommer få designa och ro i hamn en inspelning som från början skulle ha haft tio förproduktionsdagar till. men jag vägrar klaga. herre SJÖSTRÖM, jag har ju sagt upp mig från mitt arbete för att kunna göra den här produktionen. vi ska ro den i land. därmed basta.

imorgon är det träff med ett kommunalråd i YSTAD, sedan VFX-möte i MALMÖ kring 12 och sedan tillbaka till YSTAD för DoP-möte vid 15. sedan troligen något slags möte i MALMÖ igen på kvällen, dock osäkert om vad eller varför. det är roligt med möten...

Etiketter: , ,