lördag, februari 06, 2010

mot norge

sedan juni 2006 har jag skrivit blogginlägg om mitt eget filmskapande, diverse åsikter om svensk film samt försökt ge en inblick i den skånska filmsfären. det har varit ett, för mig personligen, väldigt givande sätt att reflektera över mina egna ståndpunkter samt kunna ha det som en slags tidskapsel. medan jag tittar tillbaka på diverse inlägg i dess arkiv inser jag att det har hänt fruktansvärt mycket under dessa snart fyra åren. i somras fick jag ett väldigt spännande erbjudande under min vistelse i GRIMSTAD, på den NORSKA KORTFILMSFESTIVALEN. det har tagit lite tid för mig att reagera så som sig bör, men nu har jag i alla fall tagit steget. detta blir det sista blogginlägget på MINNESRÖTTER. från och med nu kommer jag husera på PERLENBERG. CSABA, mina nya blogg på den oerhört spännande norska filmtidningen MONTAGES.NO

TACK för att ni har läst den här bloggen - och välkommen till min nya!

Etiketter: ,