måndag, juni 26, 2006

03:51

great. jag har bara väntat på det. det var klart att det var tvunget att inträffa just nu. hela jävla redigeringsprogrammet hängde sig. jag förlorade en hel scen medan jag förflyttade den från en redigeringslinje till en annan. jag är överraskad att det inte hänt tidigare. det var en väldigt viktig scen för hela filmen - självklart. lyckligtvis var den inte särskilt avancerat klippt. problemet är dock bara att jag inte vet var den ligger någonstans bland råmaterialet... har dock hittat ytterligare material som jag hade letat efter. måste sluta redigera om en stund och börja rendera.

klockan är kvart i fyra och det rinner nytt java i köket. den mörka himlen sadlar om till ljusare tongångar. är nog en av de första i staden som läser morgontidningen. lite för snabbt, kanske.