lördag, juni 24, 2006

den förlorade sekvensen

hittade en hel sekvens som jag hade glömt bort att jag grovklippt. det är sådant som kan få vuxna män (utan liv) att börja gråta floder av lycka. av detta kan man konkludera två saker: 1. har man tappat bort en hel sekvens, och sedan glömt bort den, så har man suttit för länge vid klippbordet. 2. att jag nog borde gå och lägga mig nu.

orkar inte se allting i sin helhet just nu. har nog inte den bästa synen eller medvetandet för det heller. det får bli en trevlig överraskning i morgon eftermiddag istället. innan dess ska jag ut till svalöv och hälsa på farfar. klippa gräsmattan & plocka jordgubbar. ska bli skönt att komma bort för några timmar. rensa huvudet. jag behöver nog det.

nu ligger filmen på 22min 50sek 3 bildrutor.

p.s. MAGNUS messade och sa att HENRIK NORRTHON, en av fyra regissörer till långfilmen "FJORTON SUGER", vill komma med på testvisningen på måndag. han är varmt välkommen. så ock min sömn. d.s.