onsdag, juni 28, 2006

perspektiv

jag har bestämt mig för att ta ett par veckors vilotid från klippningen av "ALEXANDERS AFTON". den gångna veckans übersession har satt sig så till den milda grad att jag inte riktigt vet vart jag ska ta ta vägen någonstans med materialet. jag behöver distans, som förhoppningsvis kommer föda lite perspektiv.

under tiden ska jag ägna mig åt andra projekt, och en väl förtjänad ledighet. i dagarna kommer det också ett litet tillkännagivande som borde glädja vissa mycket tålmodiga musikanter. dessutom så kommer jag på denna plats att fortsätta skriva om "ALEXANDERS AFTON". men jag kommer också att börja utveckla bloggen till att bli ett allmänt forum för lättillgänglig information om mina senaste projekt.

så välkomna till en ny fas av MINNESRÖTTER, rapporterande om "all things PERLENBERG".